Gadżety reklamowe to przedmioty, które firmy mogą wręczać swoim gościom lub klientom. Mowa o takich rzeczach jak darmowe długopisy czy kubki. Są one wykorzystywane jako coś co pozwoli klientom korzystniej nas zapamiętać.
Jest wiele różnych opcji na jakie korporacja może podejść do prowadzenia swojej kampanii marketingowej i oczywiście wyłącznie gadżety reklamowe nie będą raczej stanowić całej jej podstawy. Nie oznacza to oczywiście, iż pójście w tę stronę jest marnowaniem zasobów, czasu czy pieniędzy. Raczej na odwrót. Dobrze poprowadzony marketing z użyciem gadżetów reklamowych może bardzo pozytywnie wpłynąć na wizerunek Twojej firmy. Będzie to dobre uzupełnienie ogółu Twojego marketingu, które pozwoli ludziom lepiej Cię zapisać w swojej głowie.
Przy tym wszystkim musimy tyko założyć, że gadżet, który mamy zamiar dawać naszym odbiorcom lub klientom, będzie faktycznie czymś co może im przypaść do gustu. Trzeba sobie ustalić, że nie chcemy wykonać tej pracy po łebkach, i że to co wydamy na świat nie będzie po prostu kolokwialnie mówiąc – tandetą. Nasz gadżet ma być faktycznie fajnym i podobającym się upominkiem, a nie niepotrzebym śmieciem.